© 2022 Dakdekker Utrecht En Omgeving | Primodak Dakdekkers | All Rights Reserved.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
‘Druk? Een understatement, het is gekkenwerk in de bouw’
Interview met dakdekkersbedrijf Primodak op de website van het AD.nl en in de krant. Omtrent extreme drukte bij o.a. Primodak Dakdekkers, en de vraag naar herstelwerk beschadigde daken.
Item: Algemeen Dagblad van 25 augustus 2018:
Een dakkapel laten zetten of een stucadoor inschakelen voor de buitengevel? De wachtlijst voor dit soort klussen loopt snel op. Bouwbedrijven hebben zoveel werk, dat vooral grotere klussen pas na minimaal drie maanden kunnen worden ingepland. Sommige bedrijven hebben het zelfs zo druk dat ze geen nieuw werk meer aannemen. ,,Het is een gekkenhuis.”
Rudy Evers, dakdekker bij Primodak in Utrecht, laat weten dat zijn bedrijf al twee maanden geen nieuwe klussen aanneemt. ,,Het was vorig jaar hectisch, maar 2018 is extreem. Zeker na de heftige storm in januari kregen we veel schademeldingen. We zijn nog steeds beschadigde daken aan het herstellen. Dat zijn klussen naast je reguliere werk.”
De topdrukte zorgt ervoor dat Evers alleen zijn vaste klanten helpt, voor nieuwe klanten is voorlopig geen ruimte. ,,Onlangs had ik een dame aan de lijn van wie het dak lekte. Ze was in tranen, want wij waren al het vijfde bedrijf waar ze nul op rekest kreeg. Ze klonk inmiddels behoorlijk radeloos”, aldus Evers.
Een telefonische rondgang langs veertig dakdekkers, timmerlieden, stucadoors en schilders leert dat de wachttijden niet alleen in de Randstad fors oplopen, maar in heel Nederland. Sommige bouwbedrijven zijn zo druk dat ze de telefoon niet eens opnemen. Als ze het wel doen, is de boodschap overal hetzelfde: meer dan genoeg werk!
deskundig advies bij lekkage
Snel en deskundig advies bij problemen met dakbedekking. Aanzienlijke problemen gevonden en het advies was: neem contact op met het bedrijf die dit 9 jaar geleden heeft aangebracht, er zit nog net garantie op. Als dat niet lukt, kan Primodak altijd nog ingeschakeld worden. Goede en duidelijke communicatie, komt afspraken na. Top !Reactie van het bedrijf
Waarom ons betalen als de ‘oorspronkelijke monteur’ dit onder garantie moet oplossen…Komt u er niet uit dan mag u Primodak altijd bellen. Wij hebben ervaring met uw type woning in Maarssen en weten 100% zeker wat het probleem met uw dak is. Mvg dakdekker Rudy Evers - Primodak Maarssen
Meest Recente Berichten
Daklekkage Utrecht of een dakreparatie Utrecht nodig?
22 april 2022Daklekkage Utrecht melden en omgeving
6 februari 2022Zinken erker dak vervangen of repareren
8 juli 2021Recent Dakwerk
dakdekker.nl
// Zo Simpel Is Het!
Bekijk Onze Animatievideo...